<<   Maio 2017   >>
EMPREGO FORMACION SOCIAL NOVAS

OUTROS SERVICIOS > ACTUALIDADE > PUBLICACIóNS

05-Marzo-2013 NOVA EDICION DA REVISTA DA FUNDACION COREN

Nova edición da revista da Fundación Coren. Coñece as accións desenvoltas na área da responsabilidade social, así coma as novas para este primeiro cuatrimestre

18-Xaneiro-2013 2013. ANO INTERNACIONAL DA COOPERACIÓN NA ESFERA DA AUGA

Todos os anos A Asamblea Xeral das Nacións Unidas designa o ano a unha temática en particular. Este ano, decidiuse declarar o 2013 como o Ano Internacional da Cooperación na Esfera da Auga. Por medio desta declaración, búscase concientizar á poboación do potencial que existe na cooperación e os desafíos na xestión da auga.

17-Xaneiro-2013 revista Fundación Coren 1º semestre 2012

AMPLIAR NOVA

11-Xaneiro-2013 PUBLICACION PRENSA: DOAZON DE MAIS DE 7 TONELADAS DE POLOS E O OBTIDO POLO MERCADO SOLIDARIO, Ó BANCO DE ALIMENTOS DE OURENSE, REPARTIDO POLOS VOLUNTARIOS DA FUNDACION COREN

Publicación en prensa sobre a doazón de mais de 7 toneladas de polos e patos,  900 barras de turrons navideños e un frigorífico industrial con capacidade para 1.200 kgr. ó Banco de Alimentos de Ourense, esta navidade

AMPLIAR NOVA

11-Xaneiro-2013 PUBLICACION PRENSA, ACERCA DA PARTICIPACION DE VOLUNTARIADO FUNDACION COREN NO REPARTO DE ALIMENTOS NO NADAL

Un grupo de voluntarios da Fundación Coren, colaborou activamente no reparto de alimentos no Banco de Alimentos de Ourense. Un exemplo de traballo cooperativo e solidario, coa  satisfación de saber que xuntos, sumamos mais e mellor.

1|2|3 ...