<<   Abril 2017   >>
Lu Ma Xo Ve Do
EMPREGO FORMACION SOCIAL NOVAS

A QUÉ NOS ADICAMOS > FOMENTO DO EMPREGO E AUTOEMPREGO > ASESORAMENTO LABORAL E APOIO A EMPRENDEDORES

A Fundación dispón dun servizo presencial de asesoramento laboral e de apoio a emprendedores, na súa sede en Razamonde.

ASESORAMENTO LABORAL:

luns a venres, de 07:00 a 16:00h

Coñecer as fontes e canais de emprego, técnicas para superar unha entrevista de traballo, como realizar un curriculum vitae, o coaching para desenvolvemento de habilidades profesionais, son algunhas das actividades desenvolvidas por profesionais especializados en recursos humanos.

APOIO A EMPRENDEDORES:

martes e xoves de 10:00 a 19:00 e mércores, de 16:00 a 20:00 de asesoramento e acompañamento a emprendedores, proporcionado pola Rede Eusumo.

Estudo e análise da viabilidade do proxecto, información sobre axudas para a súa posta en marcha, asesoramento na posta en marcha do negocio e todos aqueles pasos necesarios para levar a cabo con éxito a súa idea e traducirla en realidade, son actividades desenvolvidas por profesionais especializados en cooperativismo e emprendimento

Máis información

Ver díptico explicativo